Nowe technologie coraz bliżej nas

Październik 2018

Cyfryzacja służby zdrowia nabrała tempa

Już 1 grudnia br. wystawianie elektronicznych zwolnień stanie się obowiązkiem lekarzy. Również w czwartym kwartale 2018 roku ruszy pilotaż e-skierowania, zaś e-recepta wejdzie do powszechnego użytku w 2020 roku. Cyfryzacja polskiej służby zdrowia bez wątpienia nabrała tempa, a programy takie jak Gabinet drWidget i dr100 pomagają lekarzom przystosować się do zachodzących zmian.

CZYTAJ

Bot zamiast człowieka

Bot zamiast człowieka?

Wirtualny asystent to przyszłość w relacjach z klientami. Rewolucja nastąpi już wkrótce: według prognoz, w ciągu trzech lat udział wirtualnych asystentów (botów) w rozmowach z klientami zwiększy się do 40%. Sprawdź, w czym boty są lepsze od ludzi.

CZYTAJ
Nowości w świecie mobile

Nowości w świecie mobile

Przyspieszone strony mobilne (AMP), progresywne aplikacje internetowe (PWA) oraz aplikacje błyskawiczne (Instant Apps) – te nowości mogą być przyszłością branży mobile. Czy już je znasz? Czy wiesz, co możesz dzięki nim zyskać?

CZYTAJ
E-skierowanie tuż-tuż

E-skierowanie tuż-tuż

Jeszcze w tym roku wystartuje pilotaż e-skierowania – to kolejny krok ku długo oczekiwanej cyfryzacji służby zdrowia. W związku z pilotażem konieczna jest modyfikacja części przepisów dotyczących zasad udzielania świadczeń opieki zdrowotnej.


CZYTAJ

Wrzesień 2018

Reklama skierowana do stomatologów? Tylko w programie dr100

Wrzesień 2018

Reklama skierowana do stomatologów? Tylko w programie dr100

Dr100, rekomendowany przez lekarzy stomatologów, to innowacyjny program pozwalający na kompleksowe zarządzanie gabinetem i kliniką stomatologiczną, zarówno w części medycznej, jak i administracyjnej. Przypadł lekarzom do gustu ze względu na liczne użyteczne funkcjonalności, które oferuje, a także prostą, przyjazną dla użytkownika obsługę.

CZYTAJ

Banner, który sprzedaje

Banner, który sprzedaje

Zdecydowałeś się na reklamę bannerową? W takim razie pamiętaj, że masz tylko krótką chwilę, aby przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go oraz zachęcić do podjęcia konkretnego działania. Przygotuj swój banner reklamowy według zasad podanych w artykule, a osiągniesz sukces!

CZYTAJ
Perfekcyjne CTA, czyli wezwanie do działania

Perfekcyjne CTA, czyli wezwanie do działania

CTA (Call to Action) to krótki komunikat wzywający do działania, umieszczany na stronach internetowych, bannerach reklamowych, w newsletterach itp. Z pewnością i Ty stosujesz go w swoich działaniach marketingowych, ale czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał? Sprawdź, jakie błędy są najczęściej popełniane w tworzeniu CTA i poznaj 9 wskazówek, jak robić to dobrze.

CZYTAJ
Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę reklamową

Czy sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje branżę reklamową?

O sztucznej inteligencji głośno już od dawna. Przez jednych uważana za szansę, przez innych za zagrożenie. Obecna w różnych dziedzinach, także w branży reklamowej. Czy jest jej przyszłością? W jaki sposób już teraz sztuczna inteligencja pomaga marketerom? Odpowiedzi znajdziesz w artykule.


CZYTAJ

Sierpień 2018

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy

Sierpień 2018

Medycyna z(mobi)lizowana

Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.

CZYTAJ

Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej

Mądrze reklamuj swoją aplikację

Twoja aplikacja mobilna nie cieszy się szczególną popularnością? Poznaj sześć niezawodnych sposobów na zwiększenie liczby instalacji. Nie poprzestawaj jednak na samych instalacjach – zadbaj także o utrzymanie zaangażowania użytkowników aplikacji. Szczegóły w artykule.

CZYTAJ
Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie

Lekarze o cyfryzacji służby zdrowia

Lekarze są podzieleni w kwestii wystawiania elektronicznych zwolnień i recept. 44% lekarzy biorących udział w badaniu opinii chciałoby mieć możliwość wystawiania e-recept i e-zwolnień, 29% – nie chciałoby, a 19% wyraziło swoje obawy w związku z takim rozwiązaniem. Pobierz bezpłatny raport i sprawdź, co lekarze sądzą o cyfryzacji służby zdrowia.

CZYTAJ
Media, którym ufają internauci

Aplikacja, która stawia diagnozy

Zespół 100 lekarzy, badaczy i inżynierów zaprojektował aplikację medyczną diagnozującą choroby. Ada – bo tak nazywa się aplikacja – wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Czy ma szansę, aby zająć miejsce lekarzy albo im asystować?


CZYTAJ

Lipiec 2018

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy

Lipec 2018

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy

Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.

CZYTAJ

Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej

Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej

Podczas bloków reklamowych chętnie sięgamy po smartfony. W tym czasie korzystamy z aplikacji typu social media, gamingowych, do zakupów oraz z komunikatorów – tak wynika z badania reklamy na smartfonach, komputerach osobistych i telewizorach, przeprowadzonego przez Gemius.

CZYTAJ
Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie

Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie

Latem Twoje wyniki sprzedażowe nie zachwycają? To żadna tajemnica. Możesz jednak poprawić swoje wyniki – w tym celu postaw na odpowiednio skonstruowany e-mail marketing! Oto pięć pomysłów, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż oraz osiągnąć sukces.

CZYTAJ
Media, którym ufają internauci

Media, którym ufają internauci

Jakim mediom ufają internauci podczas poszukiwania informacji na temat produktów i usług? Portalom specjalistycznym, forom dyskusyjnym oraz portalom ogólnoekonomicznym. Takie wnioski płyną z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – sprawdź szczegóły.

CZYTAJ

Czerwiec 2018

Reklama skierowana do farmaceutów? Wypróbuj te kanały komunikacji

Reklama skierowana do farmaceutów? Wypróbuj te kanały komunikacji

Farmaceuci są ważną częścią łańcucha preskrypcyjnego i mają realny wpływ na wyniki sprzedażowe Twoich produktów. Czy pamiętasz o tym? Czy próbujesz dotrzeć do farmaceutów ze swoim przekazem reklamowym?

CZYTAJ

Skuteczny mailing? Tylko według tych zasad

Skuteczny mailing? Tylko według tych zasad

Twoje mailingi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Być może popełniasz błąd na etapie kreacji swojego komunikatu. Poznaj 7 zasad projektowania mailingu, które zwiększą Twoje szanse na wysoki wskaźnik konwersji i ROI.

CZYTAJ
Optymalny czas na wysyłkę e-maila

Optymalny czas na wysyłkę e-maila

W wirtualnej rzeczywistości na marketera czeka kilka pułapek. Nie daj się zwieść – sprawdź, co to za pułapki oraz jak ich uniknąć.


CZYTAJ
Reklama mobilna – Twój absolutny must have

Reklama mobilna – Twój absolutny must have

Osoby korzystające z urządzeń mobilnych spędzają w internecie dwa razy więcej czasu niż osoby, które używają urządzeń stacjonarnych. Dlatego reklama mobilna to dla Ciebie.

CZYTAJ

Maj 2018

Najlepsze kanały komunikacji z lekarzem

Najlepsze kanały komunikacji z lekarzem

Zastanawiasz się, jakie są najskuteczniejsze sposoby dotarcia do lekarzy z przekazem marketingowym? Chcesz uzyskiwać wskaźnik open rate dla swoich reklam w wysokości 98%? Zatem ten artykuł to Twoja lektura obowiązkowa.

CZYTAJ

Twórz angażujący content

Twórz angażujący content

Czy wiesz już wszystko na temat content marketingu? Czy treści opisujące Twoje produkty są angażujące, a przy tym budują wizerunek, sprzedaż i lojalność? Przeczytaj artykuł i zweryfikuj swoją wiedzę.

CZYTAJ
Pułapki, o których musi wiedzieć marketer

Pułapki, o których musi wiedzieć marketer

W wirtualnej rzeczywistości na marketera czeka kilka pułapek. Nie daj się zwieść – sprawdź, co to za pułapki oraz jak ich uniknąć.

CZYTAJ
Wnikliwie analizuj odbiorców swoich produktów

Wnikliwie analizuj odbiorców swoich produktów

Oferujesz produkty dedykowane nowoczesnym Matkom Polkom? Jeśli tak, to koniecznie musisz zapoznać się z wnikliwą analizą tej grupy docelowej. Szczegóły w artykule.

CZYTAJ

Kwiecień 2018

Uwaga nadchodzi RODO

Uwaga, nadchodzi RODO!

25 maja 2018 roku to ostatnio jedna z najbardziej „gorących” dat. Od tego dnia zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

CZYTAJ

Zgoda - tak, ale za zniżkę

Zgoda - tak, ale za zniżkę

Atrakcyjny rabat to główny powód, dla którego Polacy zgadzają się na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Obawiają się jednak ich wycieku.

CZYTAJ
Zapomnij mnie - klient chce, firma musi

Zapomnij mnie - klient chce, firma musi

Coraz mniej swobody? Czy w świetle RODO poprzeczka dla firm jest faktycznie postawiona tak wysoko?

CZYTAJ
Kliknięcie na wagę złota

Kliknięcie na wagę złota

Korzystanie z internetu oznacza zgodę na bycie pod nieustanną kontrolą. Ile tak naprawdę firmy wiedzą o klientach?

CZYTAJ

Marzec 2018

Najlepsze aplikacje, po które sięgają pacjenci

Najlepsze aplikacje, po które sięgają pacjenci

Pacjenci chętnie korzystają z innowacyjnych aplikacji mobilnych stworzonych z myślą o zdrowiu. Przygotowaliśmy listę najlepszych aplikacji tego typu.

CZYTAJ

RODO tuż-tuż. Co się zmieni?

RODO tuż-tuż. Co się zmieni?

Nowe przepisy zaczną obowiązywać od 25 maja 2018 roku. Dowiedz się, jak unijne rozporządzenie wpłynie na branżę marketingu internetowego.

CZYTAJ
Polacy interesują się chorobami

Polacy interesują się chorobami

Polacy chętnie rozmawiają o chorobach, także w mediach społecznościowych. Sprawdź, jak dotrzeć ze swoim przekazem do jak największej liczby osób.

CZYTAJ
Diagnozuj potrzeby swoich klientów

Diagnozuj potrzeby swoich klientów

Jednym z założeń Design Thinking jest koncentracja na użytkowniku, zrozumieniu jego świadomych i nieświadomych potrzeb. Czy potrafisz skutecznie diagnozować potrzeby swoich klientów?

CZYTAJ

Luty 2018

1Dokąd zmierzają nowe technologie?

Dokąd zmierzają nowe technologie?

Znasz te trendy? W najbliższych miesiącach to one będą hot!

Nawet jeśli nie wdrażać, to znać trzeba obowiązkowo! Czas pokaże, jaka część marketingowych prognoz faktycznie się sprawdziła.

CZYTAJ

Przenieśmy się do chmury

Przenieśmy się do chmury

Według prognoz, w najbliższych latach w chmurze będzie działać większość aplikacji. Zdecydują o tym dwa jej główne atuty - łatwość dostępu do danych oraz ich bezpieczeństwo.

CZYTAJ
Zaufaj nam, konsumencie!

Zaufaj nam, konsumencie!

Zdobycie zaufania klientów być może nigdy wcześniej nie było tak ważne. Jak firmy i marki mogą na nie zapracować?

CZYTAJ
Szybkość ma znaczenie

Szybkość ma znaczenie

Trzy sekundy na załadowanie strony - dla użytkowników to wciąż za długo. Czy da się to przyspieszyć, a jeśli nie - czym zrekompensować to tym, którzy żyją „mobile”?

CZYTAJ

Styczeń 2018

10 najlepszych aplikacji dla lekarza. One mają potencjał!

10 najlepszych aplikacji dla lekarza. One mają potencjał!

Korzystanie z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych jest już dla lekarzy normą. Deklaruje to obecnie 77 proc. polskich lekarzy, podczas gdy jeszcze 5 lat temu odsetek ten wynosił jedynie 26 proc.

CZYTAJ

Rozszerzona rzeczywistość - od święta czy na co dzień?

Rozszerzona rzeczywistość - od święta czy na co dzień?

Czy 2018 rok wreszcie okaże się dla niej przełomowy? Czy na rynku pojawią się aplikacje użytkowe, wykorzystujące tę technologię?

CZYTAJ
Aplikacje liczone w bilionach

Aplikacje liczone w bilionach

W ubiegłym roku pobrano 254 biliony bezpłatnych aplikacji. Czy jest to rynek, który kiedyś się zatrzyma?

CZYTAJ
W sieci czy poza siecią?

W sieci czy poza siecią?

Miejscem na reklamę aplikacji nie musi być tylko internet. Plakat albo rekomendacja ze strony użytkowników też mogą być skuteczne.

CZYTAJ

Grudzień 2017

E-zdrowie jest trendy!

E-zdrowie jest trendy!

Nowe technologie zmieniają oblicze rynku opieki zdrowotnej w Polsce. Co w tej dziedzinie przyniósł mijający rok?

CZYTAJ

Nie więcej niż kwadrans

Nie więcej niż kwadrans

Lekarze są dostępni 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu, a czas oczekiwania na konsultację to najwyżej kwadrans. Wystarczy pobrać aplikację, aby zapewnić sobie opiekę medyczną na odległość.

CZYTAJ
Lekarz od papierkowej roboty

Lekarz od papierkowej roboty

Na wizytę umawiamy się on-line, przypomina o niej sms, a lekarz wystawia nam elektroniczną receptę. To marzenie każdego pacjenta. Spełni się - być może - za 10 lat.

CZYTAJ
Diagnoza z kieszonkowego laboratorium

Diagnoza z kieszonkowego laboratorium

Wynik badania od ręki, w gabinecie lekarskim i podczas domowej wizyty. Nad mobilnymi analizatorami pracują także polscy badacze.

CZYTAJ

Listopad 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Jak prowadzić edukację prozdrowotną w social mediach?

W mediach społecznościowych tkwi ogromny potencjał. Mogą być one skutecznym narzędziem promocji w marketingu medycznym.

CZYTAJ

Wszyscy jesteśmy lekarzami?

Wszyscy jesteśmy lekarzami?

Podobno wszyscy znamy się na zdrowiu. Obok pogody to przecież jeden z ulubionych tematów rozmów. Promowanie zdrowego trybu życia nie przychodzi już jednak z taką łatwością.

CZYTAJ
Farmaceuta - znajomy z Facebook’a

Farmaceuta - znajomy z Facebook’a

Gdzie znaleźć dobrą aptekę, jeśli nie w internecie? A może odwrotnie - lepiej nawiązać kontakt w mediach społecznościowych z lokalną apteką?

CZYTAJ
Czytaj blogi, będziesz fit!

Czytaj blogi, będziesz fit!

W internecie można znaleźć receptę na wszystko. Także na zdrowie i piękną sylwetkę. Komu zaufać, gdy dziesiątki blogerów kuszą swoimi patentami?

CZYTAJ

Październik 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Marketing leków OTC - sprawdź, co możemy Ci zaproponować

Internet jest popularnym i - co ważniejsze - skutecznym kanałem reklamowym dla grupy leków OTC. Pod tym względem oferta LekSeek Polska jest wyjątkowo atrakcyjna, w bogatym portfolio firmy znajdują się produkty adresowane zarówno do lekarzy, jak i do pacjentów.

CZYTAJ

Komunikacja zintegrowana - różne kanały, spójny przekaz

Komunikacja zintegrowana - różne kanały, spójny przekaz

To nie sztuka, by reklama była wszędzie. Wyzwaniem jest umieścić ją tam, gdzie dostrzeże ją konsument

CZYTAJ
Diagnoza o każdej porze? Lekarza do tego nie trzeba

Diagnoza o każdej porze? Lekarza do tego nie trzeba

Zmierzy puls, ciśnienie krwi, uwzględni dietę, wysiłek fizyczny. Potem to wszystko przeanalizuje, postawi diagnozę i wskaże odpowiednie zalecenia. I nie zrobi tego lekarz, tylko aplikacja.

CZYTAJ
Sztuczna inteligencja pilnie wyszukiwana

Sztuczna inteligencja pilnie wyszukiwana

Popularność hasła „sztuczna inteligencja” w internetowych wyszukiwarkach dynamicznie rośnie. Rozwiązań wykorzystujących tę technologię w praktyce też przybywa.

CZYTAJ

Wrzesień 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Wartościowy content - trend, który nigdy się nie zmienia

Niełatwo wypromować produkt, gdy po jednej stronie są ograniczające przepisy prawne, po drugiej - bardzo wymagający odbiorca. Wie o tym każdy, kto miał do czynienia z promocją leków.

CZYTAJ

Zły content? Nie, dziękuję! Na kiepską jakość nie ma tu miejsca

Zły content? Nie, dziękuję! Na kiepską jakość nie ma tu miejsca

Kopiuj, wklej, dubluj. Takie praktyki w tworzeniu tekstów na strony www stają się codziennością. Utarło się przecież, że „tego nikt nie czyta”. Czy to, co zamieszczamy na stronie, naprawdę nie ma znaczenia?

CZYTAJ
Aplikacja, która uratuje Twoje serce

Aplikacja, która uratuje Twoje serce

Wystarczy zainstalować ją na tablecie lub w telefonie i można o niej zapomnieć. Aplikacja sama zrobi to, co do niej należy, czyli wykryje migotanie przedsionków.

CZYTAJ
Szukasz oszczędności? Zadbaj o strategię

Szukasz oszczędności? Zadbaj o strategię

W tym przypadku mowa o strategii w dziedzinie content marketingu. Wystarczy 6 kroków, aby ją zbudować. To fundament, o który warto zadbać

CZYTAJ

Sierpień 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy

Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.

CZYTAJ

Algorytm - najlepszy diagnosta Twojego targetu

Algorytm - idealny diagnosta Twojego targetu

Czy sztuczna inteligencja może rozpoznawać choroby? Okazuje się, że tak, i to nawet takie, z diagnozowaniem których mają problem renomowani specjaliści.

CZYTAJ
Nie tylko kolor ma znaczenie

Nie tylko kolor ma znaczenie

Czasem ma zaledwie kilka centymetrów kwadratowych. I to wystarczająca zachęta, by w niego kliknąć. Banner reklamowy - sprawdzony i wciąż wykorzystywany format w marketingu on-line.

CZYTAJ
Reklama natywna, czyli nic na siłę

Reklama natywna, czyli nic na siłę

W najbliższej przyszłości subtelna reklama będzie rządzić na rynku reklamy on-line. I nic dziwnego - odbiorcy są coraz bardziej wybredni i coraz częściej ignorują treści reklamowe.

CZYTAJ

Lipiec 2017

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Chcesz skutecznie dotrzeć do lekarzy? Reklamuj się w aplikacji!

Aplikacji mobilnych o tematyce medycznej wciąż przybywa. Wśród nich jest coraz więcej tych, które są adresowane do lekarzy.

CZYTAJ

Jeden smartfon, wiele aplikacji? Nie o to jednak chodzi

Jeden smartfon, wiele aplikacji? Nie o to jednak chodzi

Aplikacji jest w bród, coraz bardziej wyspecjalizowanych. Często powstają na zasadzie: do każdej aktywności inna aplikacja. Ale w przyszłości to się zmieni.

CZYTAJ
Idź do Ady, ona Cię wyleczy

Idź do Ady, ona Cię wyleczy

Tak naprawdę, nie trzeba do niej iść. Wystarczy napisać, by postawiła diagnozę i zaleciła terapię. A przecież nie jest lekarzem.

CZYTAJ
Udana operacja? Tylko na snapchacie

Udana operacja? Tylko na snapchacie

I nie są to podobno pojedyncze przypadki. Wśród brytyjskich lekarzy pojawił się nowy trend: wysyłanie snapów z informacjami o pacjentach, a nawet relacjonujących przebieg operacji.

CZYTAJ

Czerwiec 2017

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną leku, skierowaną do lekarzy?

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną leku, skierowaną do lekarzy?

Odpowiedź brzmi: wykorzystując do tego możliwie jak najwięcej kanałów dotarcia do lekarzy. Przedstawiamy, jak może wyglądać taka wielokanałowa kampania, czyli Multichannel, zaprojektowany i szyty na miarę przez LekSeek.

CZYTAJ

Quiz, czyli dla każdego coś dobrego

Quiz, czyli dla każdego coś dobrego

Niezbyt długi, zawierający treści dydaktyczno-edukacyjne - taki powinien być wciągający quiz. Wtedy ma szansę osiągnąć wysoki zasięg i zaangażować odbiorców.

CZYTAJ
90 procent w ciągu trzech minut

90 procent w ciągu trzech minut

Tylu odbiorców, w takim czasie od otrzymania, otwiera i czyta wiadomości MMS, zawierające treści marketingowe. To chyba wystarczający argument za ich wysyłaniem.

CZYTAJ
Osiem i pół sekundy - tylko, czy raczej aż?

Osiem i pół sekundy - tylko, czy raczej aż?

Na tyle średnio może skupić uwagę osoba dorosła. A teraz wyobraź sobie, że w swojej skrzynce e-mail ktoś znajduje Twój newsletter. Czy jest w ogóle możliwe, aby go przeczytał?

CZYTAJ

Maj 2017

Reklama w internecie - zbuduj pozytywny przekaz

Reklama w internecie - zbuduj pozytywny przekaz

Chcesz wzbudzić zainteresowanie klientów i w efekcie zwiększyć sprzedaż? Stwórz pozytywny przekaz reklamowy, wykorzystując do tego internet.

CZYTAJ

Słuchać klienta - co to właściwie znaczy?

Słuchać klienta - co to właściwie znaczy?

Twój cel to sprzedaż. Ale czy wiesz, że aby osiągnąć ten cel, musisz nauczyć się słuchać bezinteresownie?

CZYTAJ
Tradycja plus nowoczesność, czyli łącz media

Tradycja plus nowoczesność, czyli łącz media

Mobile rządzi - to fakt. Ale to nie znaczy, że w komunikacji z klientem masz się do niego ograniczać. Postaw na wielokanałowość.

CZYTAJ
Obojętność? Broń się przed nią, jak tylko się da!

Obojętność? Broń się przed nią, jak tylko się da!

Emocje – to do nich odwołują się doświadczeni marketerzy. Ale nie do wszystkich. Kluczem do sukcesu w sprzedaży jest tylko kilka z nich.

CZYTAJ

Kwiecień 2017

Wysłać maila to nie sztuka

Wysłać maila to nie sztuka

Sztuką jest sprawić, by odbiorca go przeczytał. Przyznaj, ile wiadomości trafia każdego dnia do Twojej skrzynki, a ile z nich wyrzucasz od razu do kosza - i to bez otwierania?

CZYTAJ

Chcesz być skuteczny? Wyróżnij się!

Chcesz być skuteczny? Wyróżnij się!

Wartościowy, angażujący, ale zarazem niezbyt długi. Spersonalizowany, zintegrowany z innymi kanałami komunikacji. Czy tak właśnie wyglądają Twoje maile do klientów?

CZYTAJ
Big Data, HTML5 video, omnichannel i cała reszta

Big Data, HTML5 video, omnichannel i cała reszta

To są Twoje wyzwania w e-mail marketingu na najbliższe miesiące. Sprostasz im? A może już to zrobiłeś?

CZYTAJ
11 kroków do maila idealnego

11 kroków do maila idealnego

Zawartość jest ważna, ale wygląd wiadomości też się liczy. Jeśli „zawalisz” w tym temacie, być może stracisz szansę, by zaprezentować resztę swoich atutów.

CZYTAJ

Marzec 2017

Medycyna z(mobi)lizowana

Medycyna z(mobi)lizowana

Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.

CZYTAJ

Aplikacja pierwszej pomocy

Aplikacja pierwszej pomocy

W tym określeniu nie ma przesady. Aplikacje medyczne dają natychmiastowy dostęp do żądanych informacji, ale mogą też uratować życie.

CZYTAJ
Ze stetoskopem? Tak, ale i ze smartfonem

Ze stetoskopem? Tak, ale i ze smartfonem

Lekarz staje się coraz bardziej mobi. I nie chodzi tu o mobilność rozumianą jako dojazd do pacjenta, ale o korzystanie z najnowszych technologii.

CZYTAJ
Skromnie, czyli dobrze

Skromnie, czyli dobrze

Masz kilka sekund na to, by dać użytkownikowi do zrozumienia, że twoja aplikacja jest naprawdę wyjątkowa. Pomyśl, jak to zrobić.

CZYTAJ

Luty 2017

Oferta na „wow” i syndrom nadmiaru, czyli 10 twarzy klienta

Siła jest w mobile

Informacje o lekach, plan terapii, terminy konsultacji lekarskich - dzięki aplikacjom pacjent może to wszystko mieć pod ręką. Podobnie lekarz, któremu aplikacje zapewniają choćby dostęp do narzędzi, używanych w codziennej praktyce.

CZYTAJ

Aplikacje idą na rekord

Aplikacje idą na rekord

Pod tym względem bieżący rok zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzedni. W naszych smartfonach znów rządzić będą aplikacje.

CZYTAJ
Bez smartfona? Nie dłużej niż minutę

Bez smartfona? Nie dłużej niż minutę

Gdy zostajemy sam na sam ze swoim telefonem, sięgamy po niego średnio po 44 sekundach. A Ty ile bez niego wytrzymujesz?

CZYTAJ
Reklama mobilna - więcej, więcej i więcej

Reklama mobilna - więcej, więcej i więcej

Rosnące budżety, nowe formaty reklamowe, coraz większe zaangażowanie użytkownika. Tak, zdaniem ekspertów, będzie wyglądać rynek reklamy mobilnej w 2017 roku.

CZYTAJ

Styczeń 2017

Oferta na „wow” i syndrom nadmiaru, czyli 10 twarzy klienta

Oferta na „wow” i syndrom nadmiaru, czyli 10 twarzy klienta

Jesteś przekonany, że Twój target nie ma przed Tobą tajemnic. Znasz klienta (każdego!), wiesz, co lubi, jak spędza czas. A może jednak nie wiesz wszystkiego? Zanim zaczniesz planować kampanię, pamiętaj, że Twój klient...

CZYTAJ

Jak to robili marketerzy 300 lat temu?

Jak to robili marketerzy 300 lat temu??

W pewnym sensie - tak jak dziś. Już wtedy popularnym sposobem na przywiązanie klienta do firmy były programy lojalnościowe, czyli premiowanie kolejnych zakupów.

CZYTAJ
Gruszki na wierzbie? Możesz je obiecać, tylko co dalej?

Gruszki na wierzbie? Możesz je obiecać, tylko co dalej?

Pamiętaj, że będziesz musiał dotrzymać danego klientowi słowa. Jak myślisz, co się stanie, jeśli nie wywiążesz się z obietnic?

CZYTAJ
Jedno zdjęcie lepsze niż 1000 najlepszych słów

Jedno zdjęcie lepsze niż 1000 najlepszych słów

To nie musi być zdjęcie. To może być infografika albo film. Bo właśnie „visual content” w najbardziej atrakcyjny sposób opowiada Twoją historię.

CZYTAJ

Grudzień 2016

Więcej, bardziej, lepiej. Witajcie w nowym roku!

Więcej, bardziej, lepiej. Witajcie w nowym roku!

Nowy rok tuż, tuż, a więc i u nas nie może zabraknąć przeglądu trendów, które zdominują branżę marketingową w nadchodzących miesiącach. Czy coś nas jeszcze zaskoczy?

CZYTAJ

Dane pod pełną ochroną. Kto da na to gwarancję?

Dane pod pełną ochroną. Kto da na to gwarancję?

To będzie jedno z największych wyzwań w nowym roku. Jak uchronić dane użytkowników przed cyberatakiem? Czy to w ogóle jest możliwe?

CZYTAJ
Sztuczna inteligencja - najlepszy przyjaciel marketera

Sztuczna inteligencja - najlepszy przyjaciel marketera

Szybciej, więcej, bardziej efektywnie... A to wszystko dzięki maszynom i automatom, które zoptymalizują komunikację z odbiorcami.

CZYTAJ
Marketing wartości, czyli bądź transparentny

Marketing wartości, czyli bądź transparentny

Prawda w oczy kole? W przypadku działań marketingowych to stare porzekadło wcale nie musi się sprawdzić. Wręcz odwrotnie - uczciwość i szczerość mogą się bardzo opłacić.

CZYTAJ

Listopad 2016

Prezent dla klienta - czy tylko z okazji świąt?

Prezent dla klienta - czy tylko z okazji świąt?

Lojalny klient. Kto o nim nie marzy?! Ale pomarzyć łatwo, pozyskać znacznie trudniej. O jego lojalność trzeba bowiem zawalczyć. A to wymaga chęci, wysiłku i konsekwencji.

CZYTAJ

Tylko klient? A może już ktoś więcej?

Tylko klient? A może już ktoś więcej?

Takie pytania musisz sobie zadać, gdy masz na myśli marketing relacji. Przy takim podejściu do klienta jego pobieżna znajomość to zdecydowanie za mało.

CZYTAJ
Wszystko zaczyna się od konfliktu

Co zrobić, aby Cię pokochał?

Jeśli tak się stanie, masz zapewnioną jego wierność. Będzie kupował Twoje produkty, a z jego polecenia zdobędziesz nowych klientów.

CZYTAJ
Personalizacja. Jak daleko można się posunąć?

Personalizacja. Jak daleko można się posunąć?

Aby jak najlepiej dopasować ofertę do klienta, trzeba o nim dużo wiedzieć. Gdzie leży granica, której nie można przekroczyć?

CZYTAJ

Październik 2016

Storytelling, czyli sztuka pakowania prezentów

Storytelling, czyli sztuka pakowania prezentów

Szukasz sposobu na wyższą sprzedaż lub wykreowanie wizerunku? Sięgnij po storytelling i wprowadź klientów w świat historii Twojej marki.

CZYTAJ

Bez bohatera nie ma historii

Bez bohatera nie ma historii

Potrzebny Ci ktoś, kto rozwiąże problemy Twoich klientów. Jeśli takiego wykreujesz, na pewno zapamiętają Twoją historię i Twój produkt.

CZYTAJ
Wszystko zaczyna się od konfliktu

Wszystko zaczyna się od konfliktu

Walka dobra ze złem - znasz ten motyw z reklam, prawda? Spotkasz się z nim jeszcze wiele razy, bo to sprawdzony sposób na zbudowanie wciągającej opowieści.

CZYTAJ
Co Ty wiesz o neuropsychologii?

Co Ty wiesz o neuropsychologii?

Jeśli masz w tej dziedzinie zaległości, warto je nadrobić. W jakim celu? Aby tworzyć lepsze historie.

CZYTAJ

Wrzesień 2016

Osobno czy w pakiecie? Przede wszystkim - bezpośrednio

Osobno czy w pakiecie? Przede wszystkim - bezpośrednio

Co zrobić, gdy nasz budżet reklamowy jest, mówiąc oględnie, skromny? Postawić na marketing bezpośredni. Dziś decydują się na niego nie tylko - z konieczności - małe firmy, ale także - celowo - najwięksi gracze na rynku.

CZYTAJ

160 znaków i ani jednego więcej. Jak je dobrze wykorzystać?

160 znaków i ani jednego więcej. Jak je dobrze wykorzystać?

Zdaniem niektórych, to długość idealna. Inni twierdzą, że w tak krótkiej wiadomości nie da się przekazać tego, co najistotniejsze. Ta narzucona liczba znaków, wbrew pozorom, zamiast ograniczać, daje wiele możliwości.

CZYTAJ
Marketing spersonalizowany. To naprawdę się opłaca

Marketing spersonalizowany. To naprawdę się opłaca

Nie jesteś do końca przekonany, że spersonalizowane działania są bardziej skuteczne? Zerknij na statystyki. Być może one pomogą Ci uwierzyć, że to naprawdę ma sens.

CZYTAJ
11 godzin przez telefon z call center. Takie rzeczy tylko w USA

11 godzin przez telefon z call center. Takie rzeczy tylko w USA

To podobno czysto PR-owa zagrywka. Ale jeśli nawet, to i tak skłania do refleksji, jak powinna wyglądać (a raczej - ile trwać) skuteczna telefoniczna rozmowa sprzedażowa.

CZYTAJ

Sierpień 2016

Od projektu do sukcesu, czyli kilka wskazówek na temat strony www

Od projektu do sukcesu, czyli kilka wskazówek na temat strony www

Strona internetowa to wizytówka firmy. Brzmi banalnie? Tak. Ale warto to powtarzać, zwłaszcza tym, którzy uparcie twierdzą, że inwestycja w stronę to zbędny wydatek.

CZYTAJ

Twoja firma ma stronę www. A klientów wciąż brak

Twoja firma ma stronę www. A klientów wciąż brak

Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta - być może Twoja strona jest po prostu słaba. Zastanów się, czy nie nadeszła pora na zmiany.

CZYTAJ
Zatrzymać użytkownika na stronie o 500 sekund dłużej

Zatrzymać użytkownika na stronie o 500 sekund dłużej

Każda sekunda, wbrew pozorom, może mieć ogromne znaczenie. Czas, który internauta spędził na Twojej stronie, wpływa bowiem na jej pozycję w wyszukiwarce.

CZYTAJ
Gorące trendy w projektowaniu, czyli prognozy na 2017 rok

Gorące trendy w projektowaniu, czyli prognozy na 2017 rok

Przeglądasz strony www i czasem wydaje Ci się, że ich interfejs nie jest już w stanie niczym Cię zaskoczyć. Wszystko zostało wymyślone. A jednak nie!

CZYTAJ

Lipiec 2016

Fenomen kotka, czyli co musisz wiedzieć o social media

Fenomen kotka, czyli co musisz wiedzieć o social media

Social media to temat tak pojemny, że można by mu poświęcić nie tylko artykuł, ale książkę - i to niejedną. Zresztą, wiele ich już powstało, nie będziemy więc pisać kolejnej, przynajmniej na razie.

CZYTAJ

Facebook, Instagram, a może Twitter?

Facebook, Instagram, a może Twitter?

Które z mediów społecznościowych będą w rozkwicie, a które cały czas czekają na swoją szansę? Jakie medium wybrać do prowadzenia kampanii? To niełatwa decyzja, podobnie jak znalezienie recepty na to, by w social media skutecznie zaistnieć.

CZYTAJ
Jeden dzień z życia marketera social media

Jeden dzień z życia marketera social media

Czym tak naprawdę się zajmują i jak wygląda ich praca? Pisanie tekstów, planowanie, spotkania z klientami? My już to wiemy. I dlatego możemy powiedzieć: w tej pracy na pewno nigdy nie jest nudno!

CZYTAJ
Zanim kupisz lajki, dobrze się zastanów!

Zanim kupisz lajki, dobrze się zastanów!

Co jest nie tak? Coraz częściej zadajesz sobie to pytanie. Bo starasz się, jak możesz, piszesz posty, dyskutujesz w grupach, ale profil, który prowadzisz, wciąż nie funkcjonuje tak, jakbyś sobie tego życzył.

CZYTAJ

Czerwiec 2016

Content marketing - więcej niż tylko internet

Content marketing - więcej niż tylko internet

Do korzystania z jego możliwości nie trzeba zbytnio zachęcać. Content marketing - bo o nim mowa - daje wielkie pole do popisu, zwłaszcza w internecie.

CZYTAJ

Obraz, a może dźwięk? Co najbardziej zapada nam w pamięć?

Obraz, a może dźwięk? Co najbardziej zapada nam w pamięć?

Każdy dzień to setki różnych czynności. Coś oglądamy, czegoś słuchamy. Wiele rozmów, chwila na lekturę. A ile z tego zostaje w naszej głowie?

CZYTAJ
Jak się robiło „content” 121 lat temu?

Jak się robiło „content” 121 lat temu?

Półtora miliona egzemplarzy, 40 krajów, 12 języków! O takim dotarciu publikacji do klienta marzy dziś niejedna firma.

CZYTAJ
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

Coś więcej niż tylko treść. Nawet ta najbardziej wartościowa

Pojedyncza reklama czy kampania reklamowa? A może artykuł na blogu? Czy to już content marketing?

CZYTAJ

Maj 2016

Telemarketing - (roz)mowa, która jest złotem

Czy dziś, w czasach, gdy telefon został zastąpiony przez smartfon, a rozmowa przez wiadomość tekstową na messengerze czy snapchacie, słowo "telemarketing" nie brzmi jak echo dnia wczorajszego?

CZYTAJ

Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!

Mnóstwo wad, a zalety? Ich jest jeszcze więcej

Telemarketing jest skuteczny i efektywny. I wywołuje skrajne reakcje - ale nic w tym dziwnego. Rzadko się zdarza, by to, co przynosi dobry skutek, było akceptowane bez zastrzeżeń.

CZYTAJ
Taki mały, a ma w sobie taką moc!

Dzwonić? Oczywiście, byle nie w ciemno

Mam ambitny plan na dziś: muszę wykonać tyle połączeń, ile tylko się da. Dzwonię zatem, jak leci, do wszystkich osób z bazy. Ale czy taki telemarketing ma jakikolwiek sens?

CZYTAJ
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

In-bound, out-bound - o co w tym wszystkim chodzi?

Na pozór prosta sprawa - telefoniczna rozmowa dwóch osób. Może się jednak bardzo różnić, zależnie od celu, w jakim jest prowadzona.

CZYTAJ

Kwiecień 2016

Marketingowe asy dla rozważnych graczy

Złą sławę zawdzięczają konkursom w stylu „Zostałeś wylosowany do finałowej rundy! Milion czeka właśnie na ciebie!". Takie informacje o rzekomych niebotycznych wygranych były i nadal są rozsyłane za ich pośrednictwem. Nietrudno się domyślić, że chodzi o sms-y oraz e-maile.

CZYTAJ

Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!

Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!

Ponad 50 proc. wiadomości marketingowych już teraz jest otwieranych na urządzeniach mobilnych. A przecież odbiorcy nie powiedzieli jeszcze w tej kwestii ostatniego słowa.

CZYTAJ
Taki mały, a ma w sobie taką moc!

Taki mały, a ma w sobie taką moc!

Liczy zaledwie 160 znaków, ale mimo to potrafi przyciągnąć uwagę. Nic dziwnego, że znowu wraca do łask. Jakie możliwości kryje z pozoru niepozorny sms?

CZYTAJ
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

To wydaje się takie proste. Jedno kliknięcie i już: e-mail „idzie w świat”. Aby jednak wysyłka przyniosła korzyść, trzeba pod nią przygotować odpowiedni grunt.

CZYTAJ

LekSeek Polska i Radfarm łączą siły

Wzmocnienie wspólnych działań na europejskim rynku farmaceutycznym zapowiadają firmy LekSeek Polska oraz Radfarm. Chodzi głównie o wzajemną dystrybucję własnych produktów oraz współdziałanie w celu zwiększenia ochrony znaków towarowych.

CZYTAJ

Marzec 2016

W aplikacja jest potencjał

Jestem „mobi” - dziś może tak o sobie powiedzieć praktycznie większość z nas. Wystarczy mieć telefon z dostępem do internetu. Czy zwykła komórka, która obchodzi właśnie 43. urodziny, za kilka lat będzie przeżytkiem?

CZYTAJ

Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!

Smartfon i cała reszta

Content marketing, mobile marketing, grywalizacja, smartfonizacja… Co tak naprawdę o nich wiemy i co tak naprawdę oznaczają dla planowania strategii?

CZYTAJ
Taki mały, a ma w sobie taką moc!

Reklama mobilna - pięć gorących trendów

Branża żyje jeszcze zakończonym niedawno Mobile World Congress. Co zatem prognozują na najbliższy czas eksperci z największych firm? Czy 2016 rok okaże się dla „mobile” przełomowy?

CZYTAJ
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

Pokaż aplikację ludziom - tylko w jaki sposób?

Nawet jeśli będzie użyteczna i dopracowana, może pozostać na szarym końcu listy tych, które dodawane są codziennie do sklepów internetowych. Co zrobić, by nie „zginęła w tłumie?”

CZYTAJ

Luty 2016

Multi i omnichannel komunikacja bez granic

Określenia multi i omnichannel weszły już na stałe do marketingowej terminologii. Co się pod nimi kryje? Czy firmy skutecznie te narzędzia wykorzystują?

CZYTAJ

Rzecz w tym, że e-mail jest mobile!

Marketing przejdzie na dietę?

Jeszcze większa personalizacja, coraz wyższa jakość przekazu, a poza tym? Branża okiem ekspertów - o trendach w marketingu na bieżący rok mówią przedstawiciele 23 agencji.

CZYTAJ
Taki mały, a ma w sobie taką moc!

Analiza czy doświadczenie?

Strategia jest kluczowa dla marki. Na czym ją opierać? Co bardziej się liczy - rzetelna analiza rynku czy wieloletnie doświadczenie w konkretnej branży?

CZYTAJ
Wysyłka? Tak, ale do kogo i jak?

Umysł w erze multichannel

Nasz umysł nie jest stworzony do wielozadaniowości - tak przynajmniej twierdzą naukowcy. Im więcej na nas spada, tym gorszy efekt naszych działań - niższa wydajność i jakość pracy.

CZYTAJ