Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

Reklama skierowana do farmaceutów? Wypróbuj te kanały komunikacji

Reklama skierowana do farmaceutów? Wypróbuj te kanały komunikacji

Farmaceuci są ważną częścią łańcucha preskrypcyjnego i mają realny wpływ na wyniki sprzedażowe Twoich produktów. Czy pamiętasz o tym? Czy próbujesz dotrzeć do farmaceutów ze swoim przekazem reklamowym?


Dużym błędem jest pomijanie farmaceutów podczas planowania kampanii promocyjnych. W dużej mierze to od nich zależy, który produkt leczniczy kupi pacjent. Zamiast droższego produktu oryginalnego, przepisanego przez lekarza, farmaceuta może zaproponować kupno tańszego produktu generycznego – taka możliwość z pewnością przypadnie do gustu każdemu pacjentowi. Dlatego już dziś zastanów się, jak skutecznie dotrzeć do farmaceutów z przekazem reklamowym. W realizacji tego zadania może pomóc Ci LekSeek Polska.

Dysponujemy bazą kontaktów do dużej grupy farmaceutów. W pierwszej kolejności chcemy zaproponować Ci działania w ramach kampanii Multichannel. Dzięki akcji promocyjnej, realizowanej przez nasz zespół Call Center, Twój przekaz reklamowy ma szansę dotrzeć do ponad 16 300 farmaceutów i aptek. Podobny wynik uzyskasz, jeśli zdecydujesz się wysłać swój komunikat reklamowy w postaci mailingu. Jako uzupełnienie tych działań proponujemy kanał MMS. Pamiętaj, że najlepsze rezultaty osiągniesz, jeśli kanały komunikacji z farmaceutą będą się przeplatały i uzupełniały wzajemnie, tworząc efekt synergii. Oprócz tego, musisz zadbać o atrakcyjną, przykuwającą uwagę treść i grafikę mailingu oraz MMS-a.

Oferta LekSeek obejmuje nie tylko kampanię typu Multichannel, lecz także reklamę w aplikacjach mobilnych, wykorzystywanych przez farmaceutów w codziennej pracy. Wspomniane aplikacje należą do serii Aptekarz i są to: Baza Leków, Interakcje i Receptury. Szybko zyskały uznanie farmaceutów ze względu na swoją bogatą zawartość, użyteczne funkcjonalności oraz prostą, intuicyjną obsługę. Możliwe formy reklamy w tym przypadku to bannery: duży albo mały. Warto rozważyć ten sposób dotarcia do farmaceutów, tym bardziej że aplikacje od LekSeek mogą pochwalić się dużą liczbą pobrań. Bazę Leków pobrało już prawie 12 tysięcy farmaceutów, zaś Interakcje – ponad 5 tysięcy.

Dodatkowo możemy zaproponować Ci powierzchnię reklamową w naszym serwisie dla farmaceutów: apptekarz.pl. Publikujemy tu branżowe aktualności, urzędowe komunikaty, informacje o nowo zarejestrowanych lekach, zbliżających się targach i konferencjach. Serwis oferuje farmaceutom nie tylko treści informacyjne, lecz także przydatne narzędzia, takie jak rzetelne bazy informacji medycznych. Apptekarz.pl to dobre miejsce na reklamę Twojego produktu – strona odnotowuje 900 tys. odsłon miesięcznie. Oprócz powierzchni reklamowej, proponujemy pozycjonowanie leków OTC i Rx oraz publikację artykułów sponsorowanych.

Jak widzisz, jest wiele sposobów, aby dotrzeć z przekazem reklamowym do interesującej Cię grupy odbiorców. LekSeek Polska, jako lider na rynku marketingu farmaceutycznego, oferuje Ci wyłącznie skuteczne i sprawdzone kanały komunikacji z farmaceutami (i lekarzami). Jeśli jesteś zainteresowany kampanią Multichannel bądź reklamą w serwisie/ aplikacjach dedykowanych farmaceutom, to skontaktuj się z naszym działem marketingu (marketing@lekseek.com). Przygotujemy dla Ciebie optymalną ofertę, dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ
Skuteczny mailing? Tylko według tych zasad

Skuteczny mailing? Tylko według tych zasad

Twoje mailingi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Być może popełniasz błąd na etapie kreacji swojego komunikatu. Poznaj 7 zasad projektowania mailingu, które zwiększą Twoje szanse na wysoki wskaźnik konwersji i ROI.

CZYTAJ
Optymalny czas na wysyłkę e-maila

Optymalny czas na wysyłkę e-maila

Chcesz zwiększyć swoje szanse na sukces kampanii e-mail marketingowej? Wyślij ją w odpowiednim (nie przypadkowym) czasie! Sprawdź, w jakich dniach i godzinach należy wysłać wiadomość, aby zainteresować odbiorcę i skłonić go do otworzenia e-maila.

CZYTAJ
Wnikliwie analizuj odbiorców swoich produktów

Reklama mobilna – Twój absolutny must have

Osoby korzystające z urządzeń mobilnych spędzają w internecie dwa razy więcej czasu niż osoby, które używają urządzeń stacjonarnych. Dlatego reklama mobilna to dla Ciebie absolutna konieczność. Przygotuj ją mądrze – z uwzględnieniem specyfiki kanału komunikacji i profilu odbiorcy.

CZYTAJ