Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

Więcej, bardziej, lepiej. Witajcie w nowym roku!

Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy

Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.


Gabinet drWidget to program do kompleksowego prowadzenia placówek medycznych, zarówno indywidualnych gabinetów, jak i większych przychodni. Korzysta z niego już 13 tys. lekarzy, a użytkowników systematycznie przybywa. Gabinet jest w pełni dostosowany do wymogów pracy placówki medycznej, spełnia m.in. wszystkie wymogi ustawy o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, umożliwia rozliczanie z NFZ i wystawianie recept. Usprawnia więc pracę lekarza na każdym etapie, a przy tym jest bezpłatny. To wszystko przyczynia się do jego rosnącej popularności w środowisku medycznym.

Lekarze cenią Gabinet drWidget jako narzędzie pracy, a w opiniach na jego temat podkreślają, że jest bardzo przyjazny w obsłudze i intuicyjny. Równie pozytywnie postrzegane są przez lekarzy reklamy zamieszczane w Gabinecie. Stanowią jego integralną część, nie są więc dominujące, nie rozpraszają ani nie przeszkadzają w codziennej pracy.

Program daje zróżnicowane możliwości nieagresywnej promocji leku. Przedstawiamy najlepsze i najskuteczniejsze kanały dotarcia do lekarzy za pomocą Gabinetu.

Moduł Recepta
W trakcie jej wystawiania, lekarz po wpisaniu w wyszukiwarkę pierwszych liter nazwy leku widzi wyświetlane na ekranie podpowiedzi rekomendowanego leku w danej terapii. Wybór tej formy reklamy oznacza, że na pierwszym miejscu w podpowiedziach lekarz zobaczy Twój lek.

Moduł Rozpoznanie
Tu reklama dostosowana jest do kodu ICD-10. W grupie leków przypisanych do danego kodu system w pierwszej kolejności wyświetla Twój produkt, jako ten rekomendowany w danej jednostce chorobowej i przypisany do danej jednostki.

Moduł Zalecenia
W przypadku tego modułu system wyświetla reklamowany lek jako pierwszy adekwatnie do wcześniejszych zaleceń dla pacjenta. Moduł jest sprzężony z modułem Recepta.

Moduł Szczepienia
Gdy lekarz kwalifikuje pacjenta na szczepienie, wypełnia rubrykę „Rodzaj szczepienia” (np. przeciw grypie, HPV), a następnie rubrykę „Zalecana szczepionka”, w której ordynuje konkretny preparat. System jako pierwszą na liście wskaże mu Twoją szczepionkę jako rekomendowaną.

Moduł Badanie
System wyświetla podpowiedzi sugerowanych leków odpowiednio do: przebytych przez pacjenta chorób oraz zgłaszanych już dolegliwości lub ze względu na fenotyp pacjenta, czyli płeć albo wiek pacjenta.

Reklama bannerowa
Jest wyświetlana na dwa sposoby:
- lekarzom wybranych specjalizacji ( reklama kontekstowa),
- lekarzom przy pacjentach w wybranej grupie wiekowej bądź dla danej płci lub ze względu na przebyte choroby (ICD-10).

Banner „Nowości” - powitanie w systemie
Lekarz po zalogowaniu do programu widzi na ekranie informację o nowościach w programie. Banner „Nowości” może być wykorzystany jako nośnik reklamy.

Reklama bannerowa przy logowaniu
W ten sposób są reklamowane produkty OTC oraz suplementy diety. Reklama wyświetlana jest przy oknie do logowania.

Asystent dr Widget
Asystent jest wirtualnym doradcą lekarzy, korzystających z Gabinetu. Przekazuje informacje o nowościach w programie, wskazówki na temat obsługi, ciekawostki z rynku służby zdrowia. Jest to też narzędzie edukacyjno-informacyjne, za pomocą którego możliwa jest reklama Twojego leku.

Decyzja, którą z powyższych opcji wybrać, zależy w dużym stopniu od tego, z jakiego powodu chcesz poinformować lekarzy o leku. Czy to nowy produkt na rynku? Może zmienił się stopień jego refundacji, został dodany lub usunięty z listy refundacyjnej? W każdej z tych kampanii promocyjnych potrzebny będzie inny przekaz reklamowy, o innym stopniu nasilenia. Zapraszamy do kontaktu - przedstawimy wszystkie możliwości przeprowadzenia kampanii za pomocą Gabinetu drWidget. Doradzimy, który z wariantów będzie najskuteczniejszy.
Klient w momencie podpisania umowy otrzymuje od nas pełne statystyki, a co miesiąc - raporty dotyczące preskrypcji i prowadzonych działań reklamowych. Statystycznie preskrypcja promowanych leków wzrasta o około 30-40 % w skali miesiąca.

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ
Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej

Smartfon zamiast reklamy telewizyjnej

Podczas bloków reklamowych chętnie sięgamy po smartfony. W tym czasie korzystamy z aplikacji typu social media, gamingowych, do zakupów oraz z komunikatorów – tak wynika z badania reklamy na smartfonach, komputerach osobistych i telewizorach, przeprowadzonego przez Gemius.

CZYTAJ
Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie

Zwiększ sprzedaż w trudnym, letnim okresie

Latem Twoje wyniki sprzedażowe nie zachwycają? To żadna tajemnica. Możesz jednak poprawić swoje wyniki – w tym celu postaw na odpowiednio skonstruowany e-mail marketing! Oto pięć pomysłów, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż oraz osiągnąć sukces.

CZYTAJ
Media, którym ufają internauci

Media, którym ufają internauci

Jakim mediom ufają internauci podczas poszukiwania informacji na temat produktów i usług? Portalom specjalistycznym, forom dyskusyjnym oraz portalom ogólnoekonomicznym. Takie wnioski płyną z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia – sprawdź szczegóły.

CZYTAJ