Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

 

Facebook i cała reszta

Social media. Dla jednych zło konieczne, dla innych objawienie. I choć wywołują skrajne emocje, to jednak wiele firm i wielu menedżerów właśnie w mediach społecznościowych widzi szansę na pozyskanie klientów. Tymczasem nie jest to takie proste. Łatwo tu o błędy, które mogą przekreślić nawet najlepszą strategię. Jak ich uniknąć, a jeśli się zdarzą - jak wybrnąć z kryzysowej sytuacji? Wiele przydatnych rad, ciekawostek i nie tylko znajdziecie w najnowszym wydaniu naszego newslettera. Przygotowaliśmy go - jak zawsze - specjalnie dla Was. Zapraszamy!



Facebook, Instagram, a może Twitter?


Które z mediów społecznościowych będą w rozkwicie, a które cały czas czekają na swoją szansę? Jakie medium wybrać do prowadzenia kampanii? To niełatwa decyzja, podobnie jak znalezienie recepty na to, by w social media skutecznie zaistnieć.

O możliwościach, jakie dają najpopularniejsze media społecznościowe o i tym, jak uwieść potencjalnych klientów, przeczytacie w najnowszym raporcie „Media społecznościowe 2016”, przygotowanym przez Interaktywnie.com.

Zapoznaj się z raportem >>


Jeden dzień z życia marketera social media

Czym tak naprawdę się zajmują i jak wygląda ich praca? Pisanie tekstów, planowanie, spotkania z klientami? My już to wiemy. I dlatego możemy powiedzieć: w tej pracy na pewno nigdy nie jest nudno!

75 osób - marketerów social media - zapytano o jeden dzień z ich pracy. Co aktualnie robią, jakie projekty przygotowują? Jeden dzień w jednym zdaniu. Efekt? Nie tylko ciekawe odpowiedzi, ale i przygotowana na ich podstawie interesująca statystyka.

Przeczytaj cały tekst>>


Zanim kupisz lajki, dobrze się zastanów!

Co jest nie tak? Coraz częściej zadajesz sobie to pytanie. Bo starasz się, jak możesz, piszesz posty, dyskutujesz w grupach, ale profil, który prowadzisz, wciąż nie funkcjonuje tak, jakbyś sobie tego życzył.

A może postów jest za dużo? Nie ma w nich zdjęć ani filmów? Przyznaj się - może po prostu nie opracowałeś wystarczająco dobrej strategii? O najczęstszych błędach, popełnianych nie tylko w social media, ale w digital marketingu pisze autor tego tekstu.

Dowiedz się więcej >>

 

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ