Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

 

Telemarketing – (roz)mowa, która jest złotem

Czy dziś, w czasach, gdy telefon został zastąpiony przez smartfon, a rozmowa przez wiadomość tekstową na messengerze czy snapchacie, słowo „telemarketing” nie brzmi jak echo dnia wczorajszego?



Mnóstwo wad, a zalety? Ich jest jeszcze więcej

Telemarketing jest skuteczny i efektywny. I wywołuje skrajne reakcje - ale nic w tym dziwnego. Rzadko się zdarza, by to, co przynosi dobry skutek, było akceptowane bez zastrzeżeń.

Jest też sprawdzonym narzędziem, które generuje sprzedaż i pozwala na szybki zwrot poniesionych kosztów. Jakie są pozostałe zalety telemarketingu i dlaczego warto go wykorzystywać w działaniach marketingowych? Szczegóły w artykule.

Zapoznaj się z tekstem>>


Dzwonić? Oczywiście, byle nie w ciemno

Mam ambitny plan na dziś: muszę wykonać tyle połączeń, ile tylko się da. Dzwonię zatem, jak leci, do wszystkich osób z bazy. Ale czy taki telemarketing ma jakikolwiek sens?

Nawet jeśli nie, to podobny schemat powtarza się często. Bo tak jest najłatwiej. Tymczasem aby przeprowadzić inteligentną rozmowę z klientem, trzeba się przygotować - a to już wymaga zaangażowania. Na czym polega inteligentny kontakt, tłumaczy Art Sobczak, prezes Business By Phone Inc.

Przeczytaj cały artykuł >>


In-bound, out-bound - o co w tym wszystkim chodzi?

Na pozór prosta sprawa - telefoniczna rozmowa dwóch osób. Może się jednak bardzo różnić, zależnie od celu, w jakim jest prowadzona.

Jakie funkcje pełni dziś telemarketing? Jaki jego rodzaj będzie najlepszy dla firmy? Co uwzględniać podczas planowania kampanii? Zalety różnych opcji telemarketingu oraz podstawowe pojęcia z tej dziedziny prezentuje autor tekstu.

Dowiedz się więcej >>

 

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ