Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

 

W którą stronę to wszystko zmierza? Hot news ze świata „mobile”

Najważniejszym branżowym wydarzeniem ostatnich tygodni był niewątpliwie Mobile World Congress w Barcelonie. U nas, jak zawsze, ciekawostki, opinie, prognozy i jeszcze więcej - nie tylko z Barcelony. Zapraszamy do lektury.



Smartfon i cała reszta

Content marketing, mobile marketing, grywalizacja, smartfonizacja… Co tak naprawdę o nich wiemy i co tak naprawdę oznaczają dla planowania strategii?

Konferencja Pharma Marketing Day 2015 poświęcona była temu, jak producenci leków mogą wykorzystać dostępne narzędzia z zakresu marketingu, by pozyskać klientów. Skupiono się na digital marketingu. Wśród aplikacji medycznych zwrócił uwagę nasz produkt - aplikacja DrWidget Baza Leków.

Przeczytaj cały artykuł >>


Reklama mobilna - pięć gorących trendów

Branża żyje jeszcze zakończonym niedawno Mobile World Congress. Co zatem prognozują na najbliższy czas eksperci z największych firm? Czy 2016 rok okaże się dla „mobile” przełomowy?

Maksymalnie skuteczna kampania mobilna musi być spersonalizowana - skoncentrowana na konkretnym odbiorcy. Jest coraz więcej możliwości, by poznać konsumenta, jego przyzwyczajenia czy sposoby spędzania czasu i na tej podstawie planować marketingową strategię - mówi Marco Rigon, Paris-based global head of Mobext, Havas’ mobile marketing agency.

Dowiedz się więcej >>

Więcej o Mobile World Congress znajdziesz tu >>


Pokaż aplikację ludziom - tylko w jaki sposób?

Nawet jeśli będzie użyteczna i dopracowana, może pozostać na szarym końcu listy tych, które dodawane są codziennie do sklepów internetowych. Co zrobić, by nie „zginęła w tłumie?”

Najlepiej wykorzystać w tym celu różne narzędzia. Newsletter, media społecznościowe i promocja poprzez sms-y - warto połączyć te kanały promocji. Właśnie te ostatnie w promocji aplikacji mobilnych świetnie się sprawdzają - pisze o tym Andrzej Ogonowski, marketing and PR director, SMSAPI.pl.

Zapoznaj się z tekstem >>

 

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ