Newsletter od ekspertów
dla profesjonalistów

 
Czy naprawdę dobrze go znasz?

Czy naprawdę dobrze go znasz?

Mowa oczywiście o kliencie Twojej firmy. Takie pytanie powinno poprzedzać każdą kampanię marketingową, zwłaszcza gdy stawia się na bezpośrednie działania. O nich właśnie piszemy w bieżącym wydaniu naszego newslettera. Zapraszamy do lektury!



160 znaków i ani jednego więcej. Jak je dobrze wykorzystać?


Zdaniem niektórych, to długość idealna. Inni twierdzą, że w tak krótkiej wiadomości nie da się przekazać tego, co najistotniejsze. Ta narzucona liczba znaków, wbrew pozorom, zamiast ograniczać, daje wiele możliwości.

Short Code, skrócony link, własne pole nadawcy, a może emotikon - to tylko część opcji, które ma do rozważenia reklamodawca, korzystający z sms-ów. Co ważne, to narzędzie marketingowe nie jest przesadnie nadużywane, jak zwykło się sądzić - pisze Andrzej Ogonowski, dyrektor PR&marketingu w firmie SMSAPI.pl

Zapoznaj się z tekstem >>


Marketing spersonalizowany. To naprawdę się opłaca

Nie jesteś do końca przekonany, że spersonalizowane działania są bardziej skuteczne? Zerknij na statystyki. Być może one pomogą Ci uwierzyć, że to naprawdę ma sens.

A oto kilka liczb. 74 procent firm, które zastosowały ten rodzaj marketingu, zauważyło wzrost sprzedaży, 55 procent - zwiększenie lojalności klientów. Liczba otwarć e-maili jest 29 procent wyższa, jeśli ich treść jest spersonalizowana. Wciąż za mało dowodów?

Przeczytaj cały tekst>>


11 godzin przez telefon z call center. Takie rzeczy tylko w USA

To podobno czysto PR-owa zagrywka. Ale jeśli nawet, to i tak skłania do refleksji, jak powinna wyglądać (a raczej - ile trwać) skuteczna telefoniczna rozmowa sprzedażowa.

W tej amerykańskiej firmie, prowadzącej sprzedaż on line, standardy obsługi klienta są następujące: pracownicy mają budować relacje z klientami, a nie tylko sprzedawać. Długie rozmowy są mile widziane. A co Wy o tym sądzicie?

Dowiedz się więcej >>

 

Chcesz wdrożyć strategię sprzedaży multichannel w swojej firmie? Z LekSeek nic prostszego!

Nasz zespół tworzą doświadczeni specjaliści z różnych dziedzin. To właśnie dzięki temu możemy zaprojektować dla Ciebie wielokanałową kampanię i kompleksowo ją zrealizować. Bierzemy odpowiedzialność za każdy jej etap - począwszy od kreacji, przez opracowanie rozwiązań marketingowych i informatycznych aż po utrzymanie kontaktu z klientem.

  • Projektowanie
  • Programowanie
  • Wdrażanie
  • Utrzymanie
SPRAWDŹ OFERTĘ