Telemarketing to skuteczne narzędzie marketingowe, pozwalające na bezpośredni kontakt telefoniczny z obecnym lub potencjalnym klientem. Wydajnie wspiera sprzedaż produktów lub usług, daje natychmiastową, mierzalną reakcję konsumenta, a przede wszystkim pozwala na wielokrotne zwiększenie ilości osób do których dociera komunikat marketingowy przy nieproporcjonalnie małym wzroście kosztów.

Mamy przyjemność zaoferować Państwu nasze najnowsze rozwiązania telemarketingowe - Call Center oraz Telefoniczny Przedstawiciel Medyczny.
CALL CENTER
Call Center czyli centrum interakcji z klientem to najbardziej dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingowe. Dzięki usłudze Call Center, otrzymują Państwo wymierne korzyści tj.:
  • Zmniejszenie kosztów dotarcia do lekarzy
  • Znakomite zwiększenie ilości i skuteczności dotarcia komunikatu marketingowego
  • Wzmocnienie trwałych relacji z lekarzami
  • Możliwość natychmiastowej adaptacji strategii do zmieniających się warunków
  • Wzrost sprzedaży
  • Wsparcie działań marketingowych
TELEFONICZNY PRZEDSTAWICIEL MEDYCZNY
Telefoniczny Przedstawiciel Medyczny jest jednym z narzędzi wspomagających kampanie produktów farmaceutycznych. Stosowany jest zarówno do lekarzy jak i farmaceutów. Jest narzędziem wielofunkcyjnym, wykorzystywanym do akcji promocyjnych, sprzedażowych czy sondażowych.
  • Telefoniczny Przedstawiciel Medyczny jest rozwiązaniem dużo tańszym niż utrzymanie pracownika etatowego.
  • Ważnym elementem jest szybkość dotarcia z informacją do lekarza, jak również zakres działań – poszerzanie obszaru do którego przedstawiciel terenowy nie dociera– czy chociażby natychmiastowe dostosowywanie się do istniejących zmian.
Czego mogą Państwo oczekiwać od TPM?
  • przeprowadzanie ankiet wśród lekarzy, aptek i nie tylko
  • sprawdzanie wydajności reprezentantów medycznych
  • sprzedaż wybranych produktów
  • akcje informacyjne
  • akcje promocyjne
  • oraz wiele innych
WSTĘPNA OFERTA
Wstępna oferta opcjonalnie obejmuje przekazywanie lekarzom i/lub farmaceutom benefitu.

Benefit jest też obecny w pracy tradycyjnego przedstawiciela medycznego. Opierając się na naszym doświadczeniu w kontaktach z lekarzami/farmaceutami oraz ich opiniach, a także informacjach uzyskiwanym od sponsorów i ich przedstawicieli możemy z całą pewnością stwierdzić że benefit przekazywany lekarzowi zwiększa skuteczność wizyty.

Lekarze
  • Receptariusz Lekarza Praktyka (prenumerata, rabat)
  • Baza Leków i Interakcji oraz program RECEPTA wersja elektroniczna (przedłużenie licencji, zakup, rabat)
  • Mobilna Baza Leków na wszystkie popularne platformy: iOS, Android, Windows Phone
  • Udział w konferencji, sympozjum naukowym (rabat etc)
Farmaceuci
  • Receptariusz Farmaceuty
  • Polityka rabatowa wg wytycznych sponsora
Zapraszamy Państwa do sprawdzenia oferowanych przez nas narzędzi telemarketingowych.